RSS 2.0

Mina skor
2010-09-29 16:15:36 | | Kommentera här! 1

det är så himla tråkigt att vara sjuk och hemma alldeles ensam så jag tänkte visa ett urval av min skosamling (tidsfördriv). Okej, det är typ alla skor jag äger, men några har jag lämnat ute för att skona både mig själv och mina läsares ögon. Jag lovar er, det hade inte varit en vacker syn. Jag hoppas att de som är med i inlägget däremot är en vacker syn. Annars blir det pinsamt. Mina snyggaste skor finns i denna samling, så någon av dem borde ni gilla. Förhoppningsvis.



Fick dessa av mamma och pappa i julklapp. Vad kan man säga. det är grymt många som har dem. Typ halva Skellefteå. De finns i äkta läder, men dessa är i fejk. Kanske lika bra att de inte köpte de "äkta" eftersom jag knappt använder dem längre. De är inte lika snygga som de var förut. dessutom så sitter de konstigt på mig. Så det kan gå!



Åh, hey lovers! Mina vita converse är mina älsklingar! Köpte dem förra hösten och har använt dem flitigt sedan dess. De passar till allt och är de bekvämaste skorna jag äger. synd bara att de börjar bli lite fööör skabbiga. de är inte snygga när de är helt vita, men inte heller när de börjar falla sönder. Men jag älskar dem ändå ♥ Det kommer jag alltid att göra!



Ja, då kommer vi till mina andra converse. Köpte dem i Turkiet i somras. De är såklart fejk och kostade så mycket som 150kr. Inte fy skam. Har använt dem typ 3 gånger. Beror nog på att jag använmder mina vita ofta och de passar inte riktigt till allt. De är lite större där fram och jag vet inte riktigt om jag gillar det så mycket. Men de funkar absolut. Kan vara kul att ha dem om jag vill ha lite annan färg. De måste bara bli lite skabbigare först.



Köpte dessa snyggingar från Scorett (Tiamo) under våren med ett presentkort jag fick när jag fyllde år.Höga, SNYGGA, bekväma, men ganska obrukbara. Skulle aldrig kunnu gå en hel dag på stan med dem till exempel. Hade dem på skolavslutningen och har haft dem när jag har varit på restaurang. Det är allt. Men om någon skulle fråga om jag ville byta tillbaka dem och få pengarna tillbaka skulle jag säga NEJ! Varför skulle jag göra det? Även om jag inte använder de dagligen är inte för att kag inte gillar de (jag älskar dem) utan det är för att de inte passar till alla aktiviteter, som mina converse. De är bra att ha om jag ska vara lite snyggare klädd. De är speciella.



Använde Skopunktens underbara möjlighet att få ett par skor gratis vid köp av tre. Var i Umeå med Cissi och Fanny. Cissi köpte likadana som mig (de på bilden) och Fanny köpte ett par pumps. Så då fick vi ett av paren gratis. Så när vi delade på allt så blev det lite biligare. Har använt dem en enstaka gång. De är lite hårda i modellen och har fått lite skavanker har och där, men är ändå i gott skick. Tyvärr är de inte de skor som jag vill ha längre. De passar inte in i min nuvarande smak.
Om någon är sugna på att köpa dem så säljer jag dem för 50:- + frakt (inköpspris 300:-). Storlek: 39Kommentera om ni är intresserade.



Ibland undrar jag om de kommer från himlen. De sitter perfekt, är grymt bekväma och snygga. Vad mer kan man önska sig? Har inte kunnat använda dem så mycket ännu eftersom jag har varit hema från skolan och inte varit utanför huset på typ 3 dagar. Första gången jag använde dem ute var igår när vi for till farmor och farfar. Åhhh, jag kan inte sluta tänka på dem. Haha, piiinsamt.



Hmmm.....vet inte hur länge jag har haft dessa skor. De var ett inpulsköp som inte riktigt blev så bra. Har använt dem en gång. de är inte det att de är fula. De passar inte på mig helt enkelt. Tycker själv att de har för liten klack. Den är en "mellanklack" och jag tycker inte att det är så snyggt. Klacken är inte hög, men inte låg. Det är inte riktigt min smak. Förutom det så är de i jättebra skick, har som sagt bara abvänt dem en gång)
Om ni är sugna på att köpa dem så säljer jag dem för 50:- + frakt (inköpspris 150:-)  Storlek: 38
Kommentera om ni är intresserade.



Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. De är väldigt snygga och är i princip i samma skick som när jag köpte dem. det enda som stoppar mig från att använda dem är att klacken återigen är för låg. Jag passar inte i det helt enkelt. Gaska synd eftersom de är väldigt sköna. Använda endast en gång.
Om någon är intresserad så säljer jag dem för 150:- + frakt (inköpspris 399:-) Storlek: 38
Kommentera om ni är intresserade.



Återigen ett impulsköp. Var inte riktigt säker på om jag ville ha dem först, men när jag fick veta att det var rea på dem så köpte jag dem bara av farten, utan att tänka. Haha, det är tur att jag är mycket bättre på att tänka över mina köp nu. Tror jag. de är ganska stora i storleken och det är nog det som gör det hela lite svårt.var tvungen att ha papper framme vid tån för att ens kunna ha dem. Jag är så himla bedrövlig. Köper för stora skor!!! Vem i hela fridens dagar gör det!!?? Aja, är alltså bara använda någon enstaka gång. Haha, jag kan inte sluta skratta åt mina bedrövliga impulser.
Om någon är intresserad så säljer jag dem för 100kr + frakt (inköpspris ca 350:-) Storlek: 39 (närmare 40)
Kommentera om ni är intresserade.



Vem gillar inte ett par gladiatorsandaler med klack? De kanske inte är lika populära som de var sommaren 2009, men de har inte blivit fula, eller hur? Det som är bra med mode är att det kommer och går. Tyvärr så har den lilla klacken lossnad. Så jag måste klacka om den. Dehar gått ungefär 1 år och jag har fortfarande inte gjort det. Orkar bara inte göra det! Kanske jag borde ta tag i det hela och göra det, men dcet känns helt onödigt om jag ändå inte kan använda dem föränn sommaren 2011. Det är att bara vänta och se.



Mina underbara vinterskor från Scorett ♥ De är otroligt bekväma och de passar till allt. Inuti är det fårull så de är varma och sköna på vintern. Det är svårt att hitta en vintersko som är snygg, det måste ni väl ändå hålla med om? Så jag är grymt glad över att jag hittade dem. 1050 kronor kostade dem och det sved i kassan! Men man får det man betalar för. Faktiskt så är det så.

Yes! Det var alla mina skor som jag ville visa. Hade som sagt lite tråkigt och det har har tagit mycket tid att fixa. Så nu är jag inte ratslös längre. Har fler skor, men de är för fula för att visa. Skäms för dem. Kan knappt titta på dem.

puss

CISSI

gött

2010-09-30 @ 18:37:45
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback