RSS 2.0

Palt
2010-09-28 16:31:47 | | Kommentera här! 1



YES! Nu har jag fräschat upp mig litegrann för att jag snart ska fara på middag hos farmor och farfar. Känns skönt att kunna titta på sitt ansikte efter man har set ut som en lodis de senaste dagarna. Det är bara håret kvar att fixa. Ska snart (förhoppningsvis) få mamma att klippa bort mina slitna toppar. De är så ruttna och torra att de skulle kunna vara 100 år gamla. Ska även fixa hårfärg snart. Min färg är som en utspädd äppeljucie. Så vidrigt ful!

Försöker att ladda magen till att klämma en och en annan palt. Eftersom det är det som kommer att vara på menyn. Farmors palt är typ det godaste som finns!

YUMMIE...precis som jag...

puss

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fin bild :)



SV; Jaa :D



(Förlåt för jättesent svar, men har inte riktigt haft tid med bloggen)

2010-09-28 @ 20:49:54
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback