RSS 2.0

Myskväll
2010-09-26 00:24:24 | | Kommentera här! 1



Ni är toppen. aka Herre på täppan!

Nu är jag hemma från en mysig kväll med några underbara människor. Vi såg på Harry Potter - fången från Azkaban, spelade kort och bara myste. En lyckad kväll helt enkelt. Synd bara att jag var tvungenatt fara ganska tidigt. Mamma ville inte hämta mig senare, men det var nog egentligen bara bra eftersom jag är förkyld och behöver sömn. Blir så himla less på när ena näsborren är helt täppt och så rinner det ändå ur näsan, men man kan inte göra något åt det! Jag blir så stöörd! Tur som jag har så hade Linnea (som vi var hos) nässpray.

Nu ska jag se om jag har något FUN att läsa. Knappast! Måste köpa något att läsa. Kanske en bok eller två. Synd att jag är pank för tillfället. Får mina pengar på måndag! Längtaaar!

Nu är jag så himla tråkig, GODNATT!

puss

mmmirja

sv: jepp de var den :)

2010-09-26 @ 10:30:25
URL: http://mmmirja.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback