RSS 2.0

FÖRKYLNINGEN ÄTER MIG LEVANDE
2010-09-27 09:17:27 | | Kommentera här! 2


AHHH..det forsar ner som nigariafallet från min näsa! Förkylningen blir bara värre och värre! Hela kroppen känns täppt. Borde uppfinna en nässpray för hela kroppen. Så idag är jag hemma från skolan. Har bara en lektion idag egentligen så det gör inte så mycket att jag är borta. Fast det känns lite synd att missa teatern som vi skulle på. Hade sett fram emot den. Aja, jag överlever!

Har kvar lite godis från helgen och det känns väldigt lockande nu. Om man är sjuk så är man. Då ska man få ha lite gottgott. Även om man inte känner smaken. Eller hur?

Synd att det inte är något bra på tv..

puss

Fina Frun

krya på dig!

2010-09-27 @ 10:59:11
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/
karoline

usch vad jobbigt, hoppas du blir fri från förskylningen då :)

2010-09-28 @ 14:47:19
URL: http://karolinepersdotter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback