RSS 2.0

Besök av en liten krabat ♥
2010-09-26 12:33:44 | | Kommentera här! 1



Hej alla trogna läsare! Håller på att städa mitt rum nu. Mimmie kommer snart hit och det brinner i knutarna! Kommer inte hinna att städa klart! Det ser verkligen förjävligt ut. Det blir så när man är förkyld och inte orkar bry sig. Fast ja, det ser förjävligt ut även om jag inte är förkyld. Ooookej, jag har inget att skylla på. ATTANS!

Planerna för idag är att fixa ny design till Mimmie, baka bullar och se på film. Kommer att bli jättebra! så nu måste jag fortsätta att städa. Annars blir det problem!

Nu gäller det att lägga på ett kål(huvud)

puss

Madde :)

Borde inte dina knutar vara uppbrunna snart? Det brinner ju i dem hela tiden ;)

2010-09-26 @ 14:51:46
URL: http://maaadddie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback