RSS 2.0

Älskar att plugga...paus...NOT!!
2010-09-30 15:38:14 | | Kommentera här! 0



Åh gud! Jag är så himla slut! Slutade klockan ett, men var tvungen att fara till tandregleringen eftersom 3 av mina plattor hade lossnat. Så istället för att vara hemma typ 2 så var jag hemma 3. Lite jobbigt faktiskt. Fick dessutom veta idag att jag har kemiprov nästa vecka, på onsdag. Så då måste jag råplugga till både matteprovet och kemiprovet som en himla galning, eftersom ja har varit sjuk. Fast det ska jag klara av. Har haft det värre. Går ju faktiskt den näst jobbigaste (plugg)linjen.

Har egentligen träning, men ska stå över den. Är inte helt frisk ännu. Lite extra pluggtid, känner mig peppad...paus....NOT!!!

Hur har er dag varit?

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback