RSS 2.0

4 saker...
2010-09-25 18:18:59 | | Kommentera här! 4



..ni kanske inte visste om mig

1. Jag har konstiga tvångstankar - Som väldigt många har jag tvångstankar. Den vanligaste är väl när man måste kolla en extra gång om dörren verkligen är låst efter man har låst den. Förutom denna tvångstanke så kan jag t.ex. inte vrida direkt från 0-12 när jag ska slå på spisen. Svårt att förklara, men jag måste alltså vrida 0-1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12. Inte bara direkt från 0-12. Jag vet inte varför. Spisen funkar ju lika bra hur jag än gör, men det känns bara helt fel att gå direkt från 0-12.

2. Min ena skinka domnar bort - HAHA, det är så hilma komiskt! Alltid när jag har suttit länge på ett och samma ställe så domnar min vänstra skinka alltid bort. Det är så grymt obehagligt och skrattretande på samma gång. Jag fattar inte hur det kan bli så, men tydligen tycker min vänstra skinka helt enkelt om att tappa känseln. Konstig..

3. Är jätteseg på att göra mig klar - Varje morgon innan jag ska fara till skolan kliver jag upp ungefär 20 över 6. Då har jag 1 timme och 20 minuter på mig att göra mig klar. Det kanske låter mycket för en del, men för mig är det nästan för lite tid. Jag är sååå seg på att göra mig klar på morgonen. Måste nästan alltid springa till bussen och glömmer väldigt ofta att ta med mig vissa saker för att jag är så stressad. Jag kan verkligen inte göra mig klar snabbt. Kanske borde planera lite bättre.

4. Jag tittar på min blogg mer än någon annans - Behöver väl inte förklara det. Tycker om min blogg och håller alltid med det som står skrivet där (konstigt?). Så det vore konstigt om jag inte ville läsa den. Eller hur?


puss

CISSI

3an och 4an stämmer in på mig också ;)

2010-09-25 @ 19:21:32
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
mmmirja

haha jag har oxå konstiga tvångstankar^-^

Haft en bra lördag? :)

Kram!

2010-09-25 @ 20:22:10
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Sara

Har också tvångstankar! Men inte samma, får tex inte gå på ett trppsteg som det står nåt på, haha, löjligt egentligen men det är bara så :)

2010-09-25 @ 20:27:57
URL: http://saraa96.wordpress.com
Mimmies Mamma

1) De är ingen tvångstanke!! De är ju helt självklart att man inte kan gå från 12 - 0. Då kan man ju inte räkna!! Jag tycker du gör helt rätt.

2) Jag tror nog att de kanske kommer från din onda höft. De är väl nån jädrans nerv som kommer i kläm när du sitter på båda skinkorna ;)

3) Du är inte seg!! En del människor tycker om att ta sig tid. Men om du glömmer saker kanske du ska packa kvällen innan.

4) De är klart att Du läser mest på din blogg. De gör ju alla vi andra också ;) (Fast jag måste ju erkänna att jag läser Mimmies blogg först ;)

Kram

2010-09-25 @ 20:56:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback