RSS 2.0

Dagens + och -
2010-10-25 17:43:56 | | Kommentera här! 1





+ Hade sovmorgon. Tänk känslan av att kunna sova till en tid som only god knows. Bara ligga kvar i sängen och tycka synd om alla andra som måste kliva upp i ottan. Skadeglädje i högsta grad!

+ Köpte ett efterlängtat lypsyl (med jordgubbsflavour!!) och jag kan bara säga, HALELLUJA! Satt och sniffade på det typ hela kemi-lektionen. Man blir nästan beroende av lukten! I'm addicted to the smell! Nu finns det ingen återvändo..

+ Behövde inte åka buss hem från skolan. Fick åka med mamma. Jag är så less på att åka buss att det inte går att beskriva. Bussresan hem är som helvetet. Oftast fulsmockat av alla rackarns p-12 som pratar om deras Dragsters. Det kanske är Ninja turtles förresten? Eller kanske inte...

+ Såg idag när jag var på stan att det är 4.90 kr/hg på lösviktsgodis på ICA - torget. Såg sedan att det är 3.90 på Coop Forum och 3.69 på Willys. Specialpris på godis kan göra min dag. Det betyder att jag inte behöver betala så mycket för kaktuslus, komage eller grisskinn, som jag i normala fall är tvungen att göra.

+ Det är Top Model ikväll! Vad mer kan jag säga?






- Kan inte träna eftersom mina höfter strejkar. De har något emot mig! Vi föddes som Yin och Yang, men turned out to be som ketchup på pannkaka.

- Kemilektionerna som tidigare var intressanta börjar bli som regn på en sommardag. Alla dessa jonföreningar aka salter, elektronformler och hoppande av elektroner gör mig less. Jag klarar mig finfint med vanligt bordssalt.

- Mina naglar har påbörjat det fördömda "spricka och dela sig - stadiet" igen. Hade en ganska bra period, men nu börjar de trilskas igen. Är väl bara att klppa ner dem till grunden. Men då går det inte att att göra något på min mobil. Det dåliga med touch, det behövs naglar.

- Måste plugga biologi när jag egentligen bara vill lägga mig under sängen och räkna dammråttor.


puss

Alle

Hur i hela använder du naglar på en touch? :O

2010-10-31 @ 14:23:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback