RSS 2.0

Slå volleybollen i taket!
2010-10-30 10:00:00 | | Kommentera här! 2


Har två matcher idag. Kommer troligtvis inte kunna spela någon av dem, men i bästa fall en. Känns inte så peppande, men eftersom jag är lagkapten så måste jag rycka upp mig och se det positivt, jag får en risifrutti!! YES! Problem soooolved!!!

Efter dessa matcher och denna risifrutti så ska jag vara med Maddeliten ♥ Vi ska ha en liten mysig filmkväll hemma hos henne eftersom hon måste ta hand om sin lillebrorsa. Ska ta med lite nya och fräscha filmer och min godispåse som är almost ett kilo tungt! Är det halloween så är det. 2.90kr/hg på ICA maxi och jag är där innan du kan säga "kaktuslöss används i bland annat gelégodis för att få den röda färgen".

Nu måste jag sticka!

puss

ronja

fin header!

2010-10-30 @ 11:36:34
URL: http://byronja.blogg.se/
lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-30 @ 12:13:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback