RSS 2.0

New stuff
2010-10-23 16:03:09 | | Kommentera här! 1



En dålig bild på hlalbandet jag köpte igår på Ur&Penn för ynka 50 kronor. Var tvungen att inhandla något nytt till klassfesten. Man måste hålla sig uppdaterad. Köpte även en knytblus på Second hand, men jag ska göra om dne lite eftersom jag inte vill ha knybanden. Tro mig, ingen vill ha dem där. Hon i kassan blev lite fundersam över att jag ville ha den. Den skriker inte precis min åldergrupp, menmed lite fix och trix blir den perfekt, förhoppningsvis! Jag är ingen hejdare på att sy. Fast jag är inte heller dålig. 

Måste plugga. Känner hur det tynger ner mig hela tiden! Tur att det är lov snart. Då blir det Umeå och Monki!!

Måste tänka positivt!  

puss

Linnéa

okej, det var ju synd men vi ses på måndag :)

2010-10-23 @ 17:26:25
URL: http://liniloo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback