RSS 2.0

Skor till salu!
2010-11-21 18:19:53 | | Kommentera här! 1



Ville bara berätta att jag faktiskt håller på att sälja en hel del skor just nu. Hade tidigare en intresserad, men hon lossnade från kroken så alla 3 paren finns fortfarande till salu. Om någon är intresserad och vill se annonsen, klicka här. Där står allt du behöver veta (klackhöjd, pris m.m) De kan såklart skickas genom hela Sverige (köparen betalar frakten).

Tveka inte att maila om du är intresserad!

puss


Beatrice

Jättefin blogg!!!



Hej! Skulle du ha någonting emot att hjälpa mig?

I utbyte mot en länk på min blogg!

Gå in och rösta på mig Beatrice Nyman,

http://nelly.com/se/stimorol-contest-participant-campaign-66/

Kommentera sen bara på min blogg, så fixar jag länken! Tack snälla!

Det skulle varit jättesnällt och uppskattas jättemycket!

2010-11-21 @ 22:06:39
URL: http://beiiiz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback