RSS 2.0

Licious
2010-11-20 23:55:33 | | Kommentera här! 0



Dålig uppdatering idag eftersom jag har haft fullt upp hela dagen! Si comprendo! Såg på vår match som vi vann! Som senap på korven, så kändes det. Bra alltså....ja...ni förstår...kanske.

Hela kvällen har spenderats med liciousgänget ♥ Det var år och dagar sedan vi var allihopa tillsammans. Någon gång i Augusti. Hujeda mig så länge sedan! Det måste bli ändring på detta! Vi åt mat, spelade spel och har precis sett klart "I rymden finns inga känslor", med världens sämsta kvalla! Då menar jag URKASS KVALLA! Jag trodde att jag skulle dö av ögonförgiftning pågrund av detta, men jag klarade mig denna gång! Så lätt är det inte att ta kål(rot) på mig! Klockren film måste jag säga! Fanny hälsar btw..

Nu måste jag gå downstairs, they are calling for me!

puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback