RSS 2.0

Home
2010-05-27 21:31:46 | | Kommentera här! 1



Nu är jag hemma igen. Trodde att det bara skulle vara till kl. 8, men jag hade lite fel. Blir så frustrerad när jag inte får vara med och träna! Hela den här säsongen har vait så dålig för mig. Har varit skadad i princip hela tiden. Hur kul är det egentligen?

Har tänkt att ta mig en fika och sedan krypa till kojs för att ladda inför sista dagen innan helgen! Känns så grymt skönt. Hade tänkt att göra ett kollage idag, men nu han jag ju inte det. Det får bli imorgon.

Ska kanske köpa färg till håret imorgon...

puss

Angelica

Två tävlingar i bloggen :D Kika in!

2010-05-27 @ 21:48:08
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback