RSS 2.0

FYsik
2010-05-30 20:28:45 | | Kommentera här! 1

Idag har jag inte haft tid till att blogga eftersom jag har pluggat fysik mestadels av dagen. Har pluggat drygt 8 timmar sammanlagt och håller på att bli en fysiker! Jag hoppas att det räcker för att klara kursprovet imorgon! Det är för hela året och innehåller 12 olika avsnitt! Det måste gå!

Är väldigt trött nu. Men jag tänker hela tiden på att jag praktiskt taget har sommarlov efter provet imorgon. Inga fler prov efter det och det känns underbart. Så jag vill bara få det gjort.

Nu ska jag snart gå och lägga mig...

puss

frida

svar gav jag inte den till Mimmi då vi var på stan???

2010-05-30 @ 22:30:09
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback