RSS 2.0

Done!
2010-05-31 14:07:48 | | Kommentera här! 1


JAAAAAAAA!
Nu är fysikprovet över! Och nu skiter jag i om jag har klarat det eller inte (kanske)! För nu orkar jag inte bry mig längre! Fast om jag har suttit och pluggat i 8 timmar+ x antal timmar före det MÅSTE jag få G i alla fall. Annars känns det lite ovärt. Okej, jag kanske bryr mig ändå..

Kom hem för en och en halv timme sedan, ungefär. Har under den här tiden ätit hemgjorda småpizzor och sett på lite tv. Jag känner mig så fri nu! Jag har praktiskt taget sommarlov nu eftersom vi inte har något annat prov innan vi går ut den 9 juni. Det känns så underbart!

Nu ska jag göra ett glädjeskutt...

puss


Mimmie

Svar; Hahahah ojdå, det kom automatiskt! ;)

2010-05-31 @ 15:19:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback