RSS 2.0

Svar på frågorna
2010-06-12 13:06:03 | | Kommentera här! 2



Hur gammal är du?
 - 17 år

Var bor du?
-I en liten ort utanför Skellefteå

Var bodde du när du var liten?
- Jag bodde i Kåge tills jag var 10 månader. Då flyttade vi till det huset jag bor i nu.

Vad är det absolut bästa med att bo i Sverige enligt dig..?
- Att jag inte behöver vara med om något krig.

Vad gillar du mest/sämst med dig själv?
- Mest: Jag är så grymt positiv
  Minst: Jag är jätteblyg

Hur tror du att ditt liv ser ut om tio år? (stad, jobb, familj, m.m)
- Jag brukar inte tänka på det så mycket eftersom jag inte vill bli besviken senare. I like to go with the flow.

Vad är ditt drömjobb?
- Ett jobb som ger mig möjligheten att vara kreativ, som jag trivs i, jag tjänar mycket pengar på och som inte tar upp all min privata tid.

Drömresmål, varför?
- Rhodos. Det verkar vara så fint där och jag har hört att greker är väldigt trevliga. Dessutom så är jag gaaalen i grekisk sallad.

Bästa minne?
- Jag har många jättehärliga minnen. Alla mina bästa minnen är från dagar med licious ♥
Ett annat minne är väl från skolavslutningen i år när jag blev två i uppsatstävlingen. Det var något som jag blev riktigt glad över.

Trivs du på din skola?
- Jag trivs som fisken i vattnet.

Hur ser en perfekt dag ut för dig?
- Det finns ingen sådan dag för mig. De flesta av mina dagar är perfekta.

Vars äter du ute (resturang) helst?
- Det beror på vad jag är ute efter. Men vem kan säga nej till Tatung?

Hur sminkar du dig?
- Foundation, puder, concealer, mascara, rouge och "ögonbryns puder".

Bästa skönhetstips?
- Sov minst 9 timmar per natt.

Vad gör du inne på skolavslutningen?
- HAHA! Jag njuter av mitt sommarlov.

Planer i sommar?
- Turkiet, jobba, sola, bada, äta glass (jag ska börja rulla fram), vara med kompisar.

Har du någon pojkvän?
- Nej det har jag inte. Snygg, sexig och singel.



Vilka bloggar läser du?
- Dagligen: Frida S, Cissi, Fanny, Michelle, Madelené, Mimmie, LinneaLina, Frida K 
Ibland: Kissie, Kenza, Foki osv.

Har du ljugit någon gång på bloggen?
- Aldrig. Varför ska jag ljuga? Jag har inget att dölja.

Vilka bloggar inspirerar dig?
- Mina kompisars.

Vad fick dig att börja blogga?
- Cissi

Tycker du att det är kul att blogga?
- Mestadels. Det beror på om jag har något att blogga om och någon att blogga för.

När börja du blogga?
- Augusti 2008

Läser du någon av dom här bloggarna: Kissies, Dessies, Paows, Kenzas, Fokis?
- Kissies, Kenzas och Fokis. Fast jag läser dem inte slaviskt.

Vad tycker du om spam kommentarer?
- Helt onödiga och är strängt förbjudna på min blogg.

Vem tycker du är den bästa bloggaren?
- Eeeh...jag?

Vad tycker du om Kissie, om du vet vem det är?
- Såklart jag vet vem det är. Jag är inte efterbliven i bloggvärlden. Jag tycker att hon skriver roligt. Jag bryr mig inte om att hon "ljuger" och så. Tycker bara att det är jobbigt att se alla dumma kommentarer från andra människor. Blir bara så less på folk som bara klagar på henne när de inte är tvugna att läsa hennes blogg. Det är så onödigt.

Varför bloggar du?
- För att jag tycker att det är kul.

Hur många unika besökare har du per dag?
- Det varierar. På senare tid ungefär 50 stycken och jag äskar er ♥



Hur ser din dröm-outfit ut?
- Svårt. Har ingen.

Hur vill du att din balklänning ska se ut?
- Puderrosa, fluffig, i siden och med tygrosor på ovandelen. Svårt att förklara.

Vilken är din favvo affär?
- Har ingen speciell favvo-affär.

Klackar eller platta skor?
- Det beror på vad jag ska göra. Om det är skogsvandring tar jag absolut klackarna!

Vad står just nu på din att köpa-lista?
- Oj det är mycket det. Gör ett inlägg om det senare...

Var köper du oftast dina kläder?
På de vanliga affärerna. Gina, BikBok, H&M.

Favorit plagg?
- I min garderob just nu: Svarta jeans från Gina Tricot och Converse ♥
  Vill ha: Högt skurna shorts.

Var får du din insperation ifrån till kläder?
- Jag brukar oftast se vad andra har på sig och gå efter modetrender. Men just nu försöker jag gå tillbaka till min egna stil som innehåller mer blommigt och feminint. Fast det är ju mycket sådant ute i handel nu.


Tycker du om mig?
- Ja jag älskar dig ♥

Har jag en sjuk humor?
- Kan man säga.

Skrattar jag konstigt?
- Absolut inte.

Berätta kort hur det är att gå Teknik-Inredning och design. Mycket jobb?
- Det är ibland väldigt hektiskt och ibland som att gå IV (inte för att jag vet hur det är egentligen, men jag antar att det är ganska slappt). Jag lär mig mycket och har roligt på samma gång. Nästa termin när jag börjar tvåan kommer det att vara mer kreativa kurser. Det var de kurserna som gjorde så att jag valde teknik.

Om du var en katt, vad skulle du då helst inte vilja äta?
- HAHA, Madde. Jag har alltid tyckt att det är äckligt med lever. HUVVA! Dessutom skulle jag ALDRIG vilja kräka upp en hårboll. Disgusting!

Säg en positiv egenskap om mig?(A)(var som tvungen där)
- Du är alltid där i både vått och torrt!

Team Edward eller Team Jacob?
- Jag föredrar Team Linn!



Jag vill bara säga TACK! till alla som har frågat mig alla dessa frågor. Ni är underbara ♥


puss


Madde :)

HAHA jag var tvungen;D

2010-06-12 @ 14:55:24
URL: http://maaadddie.blogg.se/
mimmi

kan det kanske vara så att emmy norlund frågade om du var team jacob eller team edward?

2010-06-12 @ 17:06:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback