RSS 2.0

Lördag
2010-06-12 10:40:56 | | Kommentera här! 0



Jag är som en levande zombie idag. Somnade klockan 01.00 igår/idag och har haft ett satans mygg i mitt rum hela natten som har surrat i mitt öra! Mygget från helvetet! Sedan så vaknadfe jag 9.00 av att Mimmi och hennes kompisar började sjunga den här låten. Var inte riktigt det var såg fram emot en sådan här lördagsmorgon. 

Igår var jag och spelade volleyboll med några kompisar på Kanotudden. Vi spelade sammanlagt typ 9 set! Och det mina damer och herrar är inte lite. Dessutom så servade jag ganska mycket eftersom de (killarna) inte kunde ta dem. I ett set ledde killarna med ungefär 22-9 och då servade jag in 16 poäng så vi vann. Är helt slut nu och har blivit förkyld! SKIT! 

Ikväll blir det att vara med licious

puss
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback