RSS 2.0

Det börjar närma sig!
2010-06-12 16:21:58 | | Kommentera här! 1



Jag kan inte sluta tänka på att vi far till Turkiet på onsdag nästa vecka! Jag älskar att åka flyg. Jag älskar att öppna småpaketen man får till maten och konstigt nog älskar jag när man åker långt. Det är något speciellt med att flyga.

Sedan kan man ju bara kolla på vädret och se att den här resan kommer att bli helt underbar! 34 grader och vindstilla på fredag! Jag kommer att bli en stekt kyckling!

Underbart!

puss

FATMA | sångerska

Söker du en snygg sommar design till din blogg?

Då har jag kommit rätt. Har just nu sommarerbjudande på 70kr för bloggdesigner. Jag gör proffsiga och välarbetade designer efter dina önskningar. Är du intresserad? Kontakta [email protected]

2010-06-12 @ 16:50:20
URL: http://fatmas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback