RSS 2.0

Det är nära nu!
2010-06-16 09:22:55 | | Kommentera här! 1



Nu är det bara ungefär 5 timmar och 40 minuter innan vi beger oss till Umeå flygplats! För er som är helt efter och inte har läst min blogg under de senaste dagarna kan jag återigen berätta att jag ska till Turkiet i två hela underbara veckor! Flyget går runt 21.00 om det inte är förseningar förstås. Det brukar nästan alltid vara det.

Före vi far ska vi ta oss en vända på stan för att köpa lite nödvändigheter till resan som t.ex. minihandfläkt. Det kommer att vara minst 30 grader, soligt och vindstilla varje dag i två hela veckor enligt prognoserna. Jag kommer att avlida av värmen. Kommer att bli en kokt kalkon.

Någon som är sugen på att smaka?

puss

FRIDA

Ha det bäst bland alla turkar :*

2010-06-16 @ 11:34:06
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback