RSS 2.0

Halleluja!
2010-01-30 22:19:54 | | Kommentera här! 2



Jag har bara en sak att säga: GRATTIS HANS!!

puss

Lovjo

hej, alltså jag är nog hemma från skolan imorgon, eller ska försöka komma till fysiken, men det är ganska tveksamt. har blivit jätteförkyld, så ah, men iaf, tänkte säga att jag inte har ringt nordic light, så om du och malin skulle kunna fixa det imorgon och spåna vidare på lite fler frågor och kolla runt lite på deras hemsida hade det varit toppen. och typ, ah, jag vet inte, kanske söka runt på lite andra lamp-butiker för att jämföra?=)

ses kanske på tisdag eller nåt, kram:)

2010-01-31 @ 13:16:11
URL: http://lovisajo.blogg.se/
michaela

ställ gärna en fråga i min frågestund. skulle vara pinsamt om det blev 0 frågot... hehe! :)

skulle vara supersnällt ifall du ställde minst en fråga iallafall :) hih

2010-01-31 @ 13:20:35
URL: http://anstadmichaela.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback