RSS 2.0

Så det kan gå..
2010-02-27 00:07:13 | | Kommentera här! 0

Förlåt för en grymt dålig uppdatering (!!!)
Jag har inte haft någon inspiration eller lust att blogga eftersom mitt liv har inte varit det bästa hitills. No money no fortune. Hehe.

Idag fyller Mimmie år! Grattis! Och jag gav henne en korg med olika chokladkakor och sådant (hon är gaaalen i choklad) och jag tror att hon gillade den. Förhoppningsvis.
Jag fick även min present (bättre sent än aldrig). Det var så fint! TACK! ♥
Lägger in en bild på det imorgon.

Kom precis hem från Emelie. Hon har sportlov före oss (hon bor i norge) så det var jättekul att få träffa henne igen!


Imorgon blir det att spendera kvällen med Frida och Co...

puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback