RSS 2.0

Answers
2010-02-20 14:41:11 | | Kommentera här! 0




Hur gammal är du?
- Jag är 17 år.


Längd?
- 171 cm


Var bor du?
- I en liten ort utanför Skellefteå


Hur förlorade du oskulden om du har det?
-Nej det har jag inte.


Hur gammal vill du vara?
- Jag tror att jag vill vara i den åldern som jag är i nu. Livet leker!

Har du någon förebild?
- Jag har ingen speciell förebild. Jag inspireras av väldigt många olika människor.

Vilket kändis skulle du vilja dejta?
- åh gud, det är många det!


Favoritminne?
- När jag var i Övik med två av världens underbaraste personer ♥


Favoritlåt?
- Har ingen just nu.


Saknar du någonsin ditt mörkbruna hår som du hade förr?
- Haha, cissi!♥  Nej det gör jag inte. Det var alldeles för mörkt! Blondes have more fun!


Hur ser en perfekt dag ut för dig?
- Den var svår. När solen skiner och jag är med mina kompisar ♥


Vad gör du helst på en fredagkväll?
- Antingen myser jag i soffan med min familj eller är med kompisar.


Vad läser du för program?
- Om det är gymnasieprogram du menar, Tekniska med inriktningen design och inredning.


Hur tror du ditt liv ser ut om 5år?
- Jag har precis haft min examen efter min vidareutbildning till inredningsdesigner, eller liknande.


Vilken är din största dröm?
- Att bli en igenkänd designer. Eller jag vet inte riktigt. Tycker att det är bättre att ha många mindre drömmar så man inte blir besviken om den stora drömmen inte uppfylls.


Hur många gånger har du rest nånstans utanför sverige?
- 9 gånger (Kreta, Mallorca, Lanzarote, Gran Canaria 2 gånger, Teneriffa, Bulgarien, Finland, Egypten) och nu i sommar ska jag fara till Turkiet.


Favoritfärgen?
- Har tre stycken. Svart, vit och puderrosa.


Drömresa?
- Spa, sol och shoppingresa med mina kompisar.


Drömkille?
- Hehe, en som älskar mig för den jag är (och som är snygg).


Vad ska du göra i sommar?
- Fara till Turkiet, bada, sola, och vara med kompisar. Bara ha kul helt enkelt. Ska även se om jag får tag på ett sommarjobb.


Bästa sommarminnet?
- Har inget speciellt. Alla mina sommarminnen är värda guld!


Bästa resp. sämsta med vinter?
- Bästa: Åka slalom och skidresa med cissi och frida♥ 






Varför började du blogga?
- För att mina kompisar gjorde det. Tyckte att det verkade vara roligt. Det är som att skriva en dagbok som andra kan läsa.


Hur länge har du bloggat?
- Började blogga i augusti 2008. Så det är väl 1½ år.







Vad kommer vara ditt favoritplagg i vår?
- Den tunnare jackan i mjuka färger.


Vad ska du satsa på för plagg i sommar?
- Sommar kommer jag troligtvis frossa i sötare tunikor antingen neutrala eller med blommiga mönster. Med gladiatorsandaler och nitarmband.


Var brukar du köpa dina kläder?
- Ginatricot, H&M, Lindex, Monki, BikBok och ibland Åhlens


Din favoritstil/favoritklädesplagg/outfit??
Lackleggings, neutral tunika, blazer eller kavaj av något slag och söta accessoarer (och nitarmband).







Favoritbloggar?
- Mina kompisars bloggar


Vilken/vilka bloggar gillar du?
-Som sagt mina kompisars bloggar och de som skriver med humor och om mode.


Vad tycker du om kenza/kissie?
- Bryr mig inte så mycket om dem nu längre, läste båda deras bloggar förut, men har som tröttnat. Kissie skriver väldigt roligt och det är roligt att läsa om vad om hon gör även om det kan vara riktigt onödiga grejor ibland. Kenza kör sitt race med sin blogg och är en bra bloggerska, helt enkelt.


Vilka bloggar följer du?
- Det är ganska många, men mina kompisars och några andra bloggar. Ni kan se dem i "Arkivfältet".


Vad använder du för kamera?
Nikon D70S (det är min pappas)



Tack för alla fina frågor som jag har fått! Ni är underbara ♥

puss




 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback