RSS 2.0

Robin Hood
2010-12-27 00:20:10 | | Kommentera här! 0




Såg nyss klart "Robin Hood - Prince of thieves". Så himla komisk film! Satt och skrattade hela tiden, fast jag egentligen inte tror att de var så kul. Mest för att Alan Rickman är med (han som spelar Snape i Harry Potter). Kan inte sluta skratta när jag ser honom göra andra roller. Väntar bara hela tiden på att han ska ta fram sitt trollspö och säga "I am the half blood prince". Dessutom är de lite konstigt att se honom i lockig hockeyfrilla istället för hans glansiga svarta hår som ligger som en slickad kupa på hans huvud. Haha, skooona mig!

För att sammanfatta detta så kan jag säga att det är en bra film för de som vill skratta åt komiska småsaker som egentligen byggs på extremt dålig humor. Specialeffekterna kanske inte är de bästa, men vad kan man förvänta sig när den faktiskt gjordes år 1991.

Se den, om ni vill se Snape i en mindre slickad frisyr...
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback