RSS 2.0

Jullov!!!
2010-12-22 15:45:09 | | Kommentera här! 0



Dagen började ganska jobbigt eftersom jag var tvungen att kliva upp klockan 6. Jag borde välja körlektion på eftermiddagen hädanefter, orkar inte kliva upp så tidigt hela tiden. Men när jag väl satt körklar i bilen så gav min körskolelärare mig detta presentkort på Frasses! Haha, exclusivt va? anledningen var att mitt lag vann grupptävlingen som vi hade på sista torilektionen förra tisdagen! Det trodde jag verkligen inte! Blev helt paff!

Sedan har dagen rullat på lika snabbt som jag har rullat fram pågrund av all julfika vi fick idag på skolan. Fikade på varenda lektion. Hur mysigt som helst var det iallafall. Kommer att sakna alla under dessa tre veckor! Men det är tur att vi inte är borta för alltid.

Åhuuuhhuhuååhu...det pirrar i hela kroppen!

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback