RSS 2.0

It's almost over
2010-12-24 23:39:15 | | Kommentera här! 2



Då var julaftonen snart slut. Tiden har gått lika snabbt som alltid och jag känner mig nästan lite deppig faktiskt. Jag måste ju vänta i ett år till nästa gång. Ett år är ganska länge egentligen. Men detta år kanske går fort, vem vet? Har iallafall fått extremt fina saker t.ex. sammanlagt 500kr i biokort. Så nu är det bara att frossa i film och popcorn. Har tänkt att ha kvar till sommarn och till Harry Potter. Vi får se om detta kommer att hända.

Det har varit väldigt mysigt med släkten runt omkring en. Nästa stora evangemang att längta till är min 18- årsdag. 17 januari är ett bra datum. Me like!

Nu är det snart dax att gå och lägga sig...

puss


FRIDA

jag fick 6st biobiljetter :D

2010-12-25 @ 00:20:36
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Madde :)

Grymt snygg tjej!

2010-12-25 @ 17:18:52
URL: http://maaadddie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback