RSS 2.0

Var är den!?
2010-08-28 11:38:49 | | Kommentera här! 1



Ah jag blir galen! Jag fattar inte vars min ögonbrynspenna har tagit vägen!? Jag minns att jag använde den igår, men inte vars jag la den sedan. Den stora frågan är: Varför la jag den inte i necessären? Det är ju det mest logiska valet, eller hur? Jag kommer inte att finna mig i att gå på stan med ögonbryn som är närmaste obefintliga! Så lågt går jag inte! Folk kan ju tro att jag inte har några! Vad ska jag göra!?

Jag får snart ett nervöst sammanbrott!

puss

natalie

Hatar när saker försvinner =/ Speciellt när man vet att det är en själv som lagt undan den. Hoppas du hittar den! =)

2010-08-28 @ 12:35:00
URL: http://nathm.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback