RSS 2.0

Valborgs
2010-04-30 17:06:05 | | Kommentera här! 0

Hej! (gud vad fjantigt att börja inlägget med ett "hej")

Idag gick skoldagen faktiskt ganska snabbt även om den var hjärtskärande jobbig. Allt det här med höfterna har gjort mig både fysisk och psykiskt illa. Är så besviken över att jag inte kommer att kunna spela i SM och önskar att det bara ska ge sig! Jag vill inte se ut som en 80-åring när jag går. Vem vill det? (förutom en som är 80år) Jag är 17 år och har problem med ryggen och båda höfterna. Det måste vara rekord!

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Vi får gäster och jag längtar att få äta! Vi ska grilla och kommer att bli så gott! Eller det brukar bli det i alla fall. 

Ha en trevlig kväll och stay sober... 

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback