RSS 2.0

Por favor, deja que nieve antes de Navidad!
2009-11-24 17:56:53 | | Kommentera här! 0



Usch vad det regnar. Om det hade varit minusgrader hade vi haft några decimeter snö vid det här laget, men nejnej...
Jag vet att jag borde tänka positivt, men jag orkar seriöst snart inte det längre. Jag vill ha snö till jul! Vad är en jul utan snö? Det är ju för tusen ingen jul! Men förhoppningsvis så kommer det lite snö innan jul :) Bara för lilla mig♥
Just nu så borde jag göra engelskaläxan och det ska jag göra, snart. Har slått in lite julklappar som jag och mimmi beställde från bluebox.se. Superroliga grejor! Jag hoppas att gullungarna blir nöjda♥ Hihi.

Min halsduk luktar blöt hund just nu..

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback