RSS 2.0

Blåmärke och ingen matte
2009-11-11 09:09:44 | | Kommentera här! 0

Vad dagarna bara går och går. Snart är det helg igen och jag hinner inte riktigt med. Är på skolan nu och ska igentligen ha matte, men det blev inte riktigt så. Vår mattelärare trodde att vi hade "Danstema" idag, men vi har det vecka 48. Så vi har hål till typ halv 11. Så jag tänkte ta och skriva lite. Har inte hunnit skriva de senaste dagarna eftersom jag har haft FULTT UPP! Träningar hit och läxor hit. Jag hinner inte riktigt med "det onödiga". Kan tillägga att jag har ett stort blå/grönt blåmärke från gårdagens volleyboll. Sprang smidigt in i en dörr och ja, det gick väl sådär för min arm.

Nu ska jag sitta och vänta på engelskaförhöret.

Adiós amigos!

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback