RSS 2.0

Inget bloggande igår..
2009-05-26 18:21:41 | | Kommentera här! 0

Kunde tyvärr inte blogga igår:( Bakade hur många muffins som helst i går. Började baka typ halv åtta på kvällen till halv tolv. Det var ett helvete. Vi har haft "företag för en dag" på skolan och då skulle vi lära oss mer om hur det är att vara egen företagare. Var faktiskt ganska roligt men det var hur jobbigt som helst att baka och lämna ut kaorna till kunderna. Fast vi fick pengar för mödan och vi fick ju tjäna pengar på skoltid också;) Så det var ju bra:) Mitt "företag" fick ihop 1815:- och vi delade såklart det på fyra;) Så 454 kr hamnade till slut i sparbössan, haha;) Ska nog spara pengarna. Kan bli svårt, men kommer att vara bra att ha i sommar, till festivalen bland annat;)

Jag har dessutom fått sommarjobb på en hundkennel i Bergsbyn, nära och bra:) Jag ska få rasta hundarna och sådär så det kommer att bli jättekul:) Blev så glad när brevet kom hem till mig igår, ville verkligen ha ett jobb så jag kan få tjäna pengar. Det blir tyvärr bara 2700kr, men det är bättre än ingenting;) Längtar:)

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback