RSS 2.0

Full helg
2009-05-31 21:30:21 | | Kommentera här! 0

Jg har haft så fullt upp att jag inte har haft tid att blogga och då så menar jag verkligen det. Har cvarit med kompisar konstant hela helgen och det har varit hur kul som helst. Skrev tidigare att jag skulle lägga in bilder igår, men jag hade inte tid eftersom de skulle sova över en natt till;) Vi får se när jag lägger in dem, det är väldigt många och det kommer att ta tid och rensa och lägga in;)

Vi hjar gjort massa med saker. Vi har mest stekt i solen och badat i haratjärn, men har även varit och ätit glass i bergsbyn:) Vi har sovit i lusthuset och det har varit superduperkul:) Om jag skulle berätta allt vi har gjort skulle ni inte orka läsa;) Men om jag ska fatta mig kort så har vi:
Badat, solat, ätit, badat, solat, hoppat studsmatta, solat, bränt oss och ätit;)

Det har varit en lång och intensiv helg:)

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback