RSS 2.0

Saknad..
2009-03-06 09:48:05 | | Kommentera här! 0

Snart ska jag fara och hämta min underbara älskling som har varit hos min kompis Fanny under tiden jag har varit i Tärnaby:) jag har saknat honom sååå mycket och kan inte vänta tills jag får krama om honom. Det känns som om det var en hel månad sen jag fick se honom, fast det bara har varit 5 dagar;)

Jag lämnade honom på utställningen i söndags och Fanny hämtade honom där på eftermiddan;) Det gick bra för honom. 93,5p med kommentarer för vita hår och för långa klor...
Jag trodde att han skulle bli nollad, eftersom han har hur mycket vita hår som helst!!!
Men det löste sig;) Inga avdrag för vita hår= super:)



puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback