RSS 2.0

Oj..
2009-03-25 19:08:52 | | Kommentera här! 0

Hjälp vad länge sen det var jag bloggade senast. Nästan två veckor! Men jag har liksom inte varit på skrivhumör nu den senaste tiden. Har ingen lust och inte heller någon tid. Men jag kan berätta att jag har börjat övningsköra nu;) Jag körde för tredje gången idag och det blir bättre och bättre, förutom att växlingen inte går så bra. jag lägger ALLTID i 3:an istället för 1:an...bli sååå frustrerad! Det är tur att jag har två år på mig att träna innan uppkörning:)
Jag har bytt tillbaka skorna som jag köpte på ellos och bytt dom mot en annan färg. Den som jag beställde var typ diarrébrun:( Huvva! Nu har jag beställt bruna istället och hoppas på att de blir lite bättre;)


                





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback