RSS 2.0

Stugan
2009-06-27 10:30:33 | | Kommentera här! 0

Nu sitter jag i Cissis stekheta vardagsrum! Igår gick vi på stan och kollade lite på rean. Åt på subway, i typ 2 timmar. For  till hemmakväll och köpte godis och åkte till cissi typ halv 8:) När vi kom hit så badade vi med min syrra och Fanny:) De är med varandra samtidigt som jag är här;) Det var faktiskt inte så kallt även om det är Älven;)

När vi vaknade i morse så var det stekhett där vi sov!! Vi har bara sovit i 6½ timma eftersom vi inte kunde somna om för att vi stektes. Man kunde knappt andas. Så ja, nu är det 29 grader i skuggan och det är sjukt varmt. Vi ska som tur är fara till cissis stuga och åka vattenskoter! Kommer att bli så jävla kul! Längtar!

Ha en bra dag. Skriver mer när jag kommer hem.

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback