RSS 2.0

Nackspärra
2009-06-30 16:27:44 | | Kommentera här! 0

Idag var jag på stranden med några kompisar:9 Det var jättekul, förutom att det blåste väldigt mycket. Det var väldigt varmt i vattnet om man gemför hur det brukar vara. Det är ju faktiskt havet;) Det var skönt att sola litegrann, men i slutet när vi skulle fara så fick jag nackspärra:( Inte bra. Ska egentligen ha styrketräning med vollybollen, men nej, så blev blir det inte. Ska se om det går över så jag kan träna lite hemma. Man vill ju inte precis bli efter i träningen,då blir det väldigt pinsamt;) För det syns om man inte har tränat. Det gör verkligen det;) Så nu så hoppas jag bara på att det ska bli bättre;)

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback