RSS 2.0

Personligt
2009-07-28 19:08:17 | | Kommentera här! 0




Hur gammal är du ?:)

- Jag är 16 år.


Vilket är ditt favoritplagg?
- Jag har ganska många favoritplagg, men om jag ska välja ett plagg så är det kjol. Speciellt min korta blåa :)


Vilken är din favoritfärg?
- Gillar många färger, men mest svart och vit. Är lite tråkig av mig :P


Vem är din förebild?:)
- Gud vilken svår fråga! Jag har faktiskt aldrig tänkt på om jag har någon. Jag kan säga såhär, jag har många jag ser upp till.


 Vilket år i skolan ska du börja nu?
- Jag ska börja första året i gymnasiet.


Vad vill du jobba med i framtiden?
- Vad jag vill nu är att jobba med något som har med design eller inredning att göra. Men jag vet inte, jag kanske ändrar mig på vägen ;)


Vad gillar du för musik?
- Jag gillar många olika slags musikstilar, men mest balader och pop :) Är inte så förtjust i hårdrock och techno.
Lyssnar på P3 och lugna favoriter när jag lyssnar på radio ;)


Vad vill du bli när du blir stor?
- Som jag sagt innan typ inredare eller något sådant. Jag försöker att inte tänka på framtiden och inte bli besatt av en dröm, det kan ju hända att jag blir besviken.


Gillar du mig? :] Höhö nämen...hmm... vad tror du att du gör om tio år? :)
- JAAA! Det gör jag<3
Som ovan + bor med någon underbar kille och kanske har barn. Förhoppningsvis bor jag i någon storstad, men lite avlägset. I en mysig liten villa. Kanske även i något annat land på sommaren? Man vet aldrig ;)




puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback