RSS 2.0

Ljusare tider
2009-07-30 16:33:30 | | Kommentera här! 0

Skavsår och värmebölja är det som har hänt mig idag. Det har varit så sjukt varmt  så att jobba är kanske inte riktigt det man vill göra. Som grädde på moset så for såklart min lillasyrra och flöt ner för älven med några kompisar och såklart känns det intew så roligt då. Avundsjuk är nog det rätta ordet på hur jag kände mig idag. Det var faktiskt inte så himla jobbigt som det brukar vara. Eller jo, i början var jag tvungen att gå ut med en helt galen hund på långpromenad. Såklart hade han ett kedjekoppel, så det gick inte att hålla styr på honom. Efter den promenaden mådde varken jag eller mina händer så bra, jag hade blåsor efter! Ingen hitt. En glad nyhet var att jag slapp gå ut med de fördömt jobbiga pudlarna igen, klarade mig ifrån både andra och tredje promenaden. Tredje promenaden skippade jag helt eftersom jag fick ett skavsår och senare ett jack i tån eftersom jag inte kunde använda några skor.

Life goes on

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback