RSS 2.0

Dålig uppdatering
2009-07-31 15:17:14 | | Kommentera här! 0

Förlåt för min sjukt dåliga uppdatering de senaste dagarna, speciellt igår. Nu när jag har börjat sommarjobba så är jag på kennel nästan hela dagen och därför har jag såklart inget mer att skriva om än det som har hänt där. Har inte fått något att skriva om och därför så blir det dålig uppdatering. Tråkigt men sant. Har inte heller haft lust att blogga eftersom jag är sååå slut när jag kommer hem. Jag kan verkligen knappt få mig in i huset! Det har varit så ovanligt mycket hundar på pensionatet (där är de hundarna som vi går ut med). Att ha 12 hundar på 4 personer är faktiskt ingen enkel match när man bara har 6 timmar på sig. Så om jag ska gissa så går vi ungefär 8km per dag, med hundar som inte vet hur de ska gå. De går med mig! Jag fick till och med blåsor i händerna igår och det är fan inte kul! :(

Ikväll ska jag fara på en sådan där tävling. Ska jobba där under kvällen. Jag ska stå vid en av kurvorna och se vem som är först in i kurvan, tvåa in i kurvan osv...osv. Ska bli väldigt spännande att se hundarna springa!

It´s once in a lifetime...

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback