RSS 2.0

Alla dagar är inte paradiset...
2009-12-30 23:26:02 | | Kommentera här! 1

Idag vaknade jag klockan 1 eftersom det blev en lång natt. Ångrar att jag var så sur och osocial på tjejkvällen, men jag hade så extremt ont i höften och i huvudet och var jättetrött. Så om gullungarna läser det här så vill jag säga förlåt. Kände mig bara lite nere och ville egentligen bara vara ifred. Dessutom så blir jag irriterad när jag inte får sova när jag vill, så enkelt är det. Och ibland så känns det som om jag inte riktigt har fått gåvan som gör så att alla lyssnar på mig. Ibland känner jag mig lite nertrampad. Hoppas att jag är tillräckligt utvilad imorgon så jag kan vara lite mer social...

Nyårs imorgon..

puss

frida

Det är lugnt! Vi är alla olika och när vi är så många är det svårt att lyssna på alla <3

2009-12-31 @ 11:44:21
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback