RSS 2.0

4 dm nysnö
2009-12-21 22:03:42 | | Kommentera här! 2



Foto: Frida Stenlund


Idag var jag som sagt på stan med gullungarna och köpte ett armband och ett par örhängen som jag tänkte ha på julafton, som är så SNART! Vi fikade på Wayne's såklart och jag köpte en chokladboll och chai latte. mums!
Kan lägga in bilder på det jag köpte imorgon. Orkar inte göra det nu. De är iallafall puderrosa :)
Var även på volleybollavslutning inför julen och då fick jag en liten julklapp och skummtomtar. Det gillas!

Imorgon blir det att fara till stan och köpa vår gemensamma present till min kusin. Vi får se om jag hittar något bra. Det ska nog lösa sig.

Ha det bra i Borlänge gumman!♥

puss

CISSI

köpte du mössan på åhlens? :D

2009-12-21 @ 22:17:11
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
fanny

Hej! Jag har skrivit klart stamtavlan nu men jag skulle behöva några extra uppgifter, kan du logga in på msn så fort som möjligt?<3

2009-12-22 @ 15:34:45
URL: http://gofannugo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback