RSS 2.0

Glömmer dig aldrig!!
2008-08-08 18:42:29 | | Kommentera här! 1


Ytterstforsens Frallan

född: 21 maj 2007     8 augusti 2008


Du kom till mig som en osäker liten solstråle och fyllde mig med kärlek. Du gjorde mig hel och alldeles varm i kroppen. Du gick från att vara lite och rädd till stor och ståtlig. Men i de ljusa dagarna fanns regn. Piskande regn och mullrande åska. Du blev som förvandlad till något hemskt. Jag kunde inte låta det hända, jag gjorde allt jag kunde för att få bort din aggressivitet. Månaderna gick och det blev bättre. det var som att de mörka molnen plötsligt suddats bort och jag blev den lyckligaste på jorden. Sorgset nog varade det inte länge, allt bara blev som vanligt igen efter en kort tid av glädje och skuttande på vita moln. Mardrömmen var tillbaka och gjorde dig till det lilla "monster" du var förut. Tårar började flöda och rivsår började komma. Mitt hjärta brast itu när jag en mörk dag var tvungen att lämna tillbaka dig, efter drygt ett år. Det kändes ändå som en lättnad, medans jag kände gråten i halsen.

Någon månad har gått utan tung saknad och förtvivel. Du har inte gjort mycket skada hos uppfödaren och allt har kännts underbart. Men under den ljusa skölden finns fortfarande det onda kvar. Ilskan som finns inom dig, som egentligen inte var menad för dig, min ängel. Med det totala året sammanlagt finns det ingen mening att låta dig och alla andra besväras mer. Ingen är lycklig, ingen känner kärlek och ingen känner glädje. Vi känner bara tvivel, tårar och sorg. Så därför måste jag säga förväl till dig, min älskade vän. Du får det bättre när du inte behöver försvara dig. Du mår bättre i himlen.

Förväl min fantastiskt starka vän. Jag kommer att sakna dig<3 


mimmi

min bild >: )

2009-02-24 @ 21:40:07
URL: http://mimmimaricajohansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback